duujaag

Alla inlägg under maj 2014

Av Emilia Carlsson - 30 maj 2014 12:29

Idag blir det bara att mysa hela dagen för imon går hela dagen åt att handla och fixa innan jag åker på söndag. Idag blir det mysa ute på sjön och fiska och bara ha det skönt, och ikväll blir det mys framför tv och då kommer älskling med. Känns så konstigt att det snart är dags för en till resa, känns som det var en månad kvar igår, men oj vart tiden går. Tiden har gått fort, en vecka i prag nu och sen är det skolavslutning och student.
Hörs alla utomjordingar där ute ;-*

Av Emilia Carlsson - 29 maj 2014 14:36

Det är inte långt kvar nu tills man drar till prag med bästa klassen och fantastiska lärare. En vecka i prag kommer bli så fantastiskt roligt och jag är så förväntansfull på hur allting kommer bli. Men jag kommer verkligen sakna min familj och pojkvän, klarar jag tio dagar ifrån dem så klara jag en vecka också, det går säkert bra. Nu ska jag mys med min pojkvän tills jag åker på söndag, ska uppdatera så mycket jag kan under veckan. Så vi hörs alla utomjordingar där ute. Have a nice week:*

Av Emilia Carlsson - 14 maj 2014 21:11

Just nu är livet inte rättvist.. migrän, magont, mensverk och är yr samt träningsverk i hela kroppen. Det värsta som finns är att jag ligger här ensam i min säng utan min älskling,
Mitt liv hade varit så mycket bättre om min älskling hade hållt om mig och tagit hand om mig när jag inte mår så bra, men imon får jag äntligen se honom igen och nästa vecka åker han till göteborg och jag kommer inte kunna träffa han på tre dagar... men min älskling kommer nog snart messa innan jag somnar för jag börjar bli väldigt trött och min migrän gör det inte bättre:/
Hörs en annan dag utomjordingar:*

Av Emilia Carlsson - 2 maj 2014 12:39

Onsdags va de valborg och vi va hos älskling med fina vänner, fan vad kul vi hade;) sen så igår va vi hemma å kollade på hundraåringen haha shit vilken film alla skrattade å vi hade mys, älskling hade tatuerat sig och det blev as bra men tråkigt att jag inte kunde ligga på han. Arm som jag brukar men vi hade mys ändån, och idag kanske blir att umgås med vänner annars blir de väl hemma kväll i kväll med:) haha mamma blir väl glad då;)
Puss på er utomjordingar!:*

Presentation


DuuJaag
Föralltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards