duujaag

Alla inlägg under december 2013

Av Emilia Carlsson - 11 december 2013 21:08

Hej alla människor och utomjordingar där ute! Ligger i älsklings säng och pluggar och kollar på efterlyst ensam medans ja väntar på att älskling ska komma hem från träningen, kanske hinner somna innan han kommit hem men då kryper han upp bakom mig och håller om mig pussar lite på mig och somnar tsm med mig igen, underbar känsla. Älskar min tommie så satans mycket, bästa människan i världen, om han varit utomjording hade han varit den bästa utomjordingen i rymden!:-)
Plugga nu sen sova, natti människor och utomjordingar!!<3;-)

Av Emilia Carlsson - 11 december 2013 21:07

Hej alla människor och utomjordingar där ute! Ligger i älsklings säng och pluggar och kollar på efterlyst ensam medans ja väntar på att älskling ska komma hem från träningen, kanske hinner somna innan han kommit hem men då kryper han upp bakom mig och håller om mig pussar lite på mig och somnar tsm med mig igen, underbar känsla. Älskar min tommie så satans mycket, bästa människan i världen, om han varit utomjording hade han varit den bästa utomjordingen i rymden!:-)
Plugga nu sen sova, natti människor och utomjordingar!!<3;-)

[Bild]

Presentation


DuuJaag
Föralltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards