duujaag

Alla inlägg under november 2013

Av Emilia Carlsson - 24 november 2013 22:33

Har varit en helt okej helg, varit med min älskling och kollat när dem spöar öland i innebandy! Sen blev det kolla Liverpool-Everton där det blev lika, en bra match men en usel domare! Sen idag har man städst och varit med älskling och myst bara en stund innan han skulle hem, så helgen har varit helt okej och så är det ju måndag imon och skolan och allt annat skit.. fy satan hoppas man kanske ska sova hos älskling imon ;-)
Nu blir det film och sängen och sova, nattiii pössssss bitches;-P

Av Emilia Carlsson - 22 november 2013 17:10

fredag idag började ju sådär.. försov mig nästan och allt börjar skit.. kommer till skolan och de e som vanligt.. ingen bryr sig ingen förstår alla bara är glada och ser inte de sårade framför dem.. jag blir så ledsen på dem att dem tror allt är så jäkla bara men dem ser inte igentligen, dem vill inte sen men jag orkar bara inte bry mig längre.. en termin sen kanske jag kan hitta mig en sann vän.. jag hade en äkta vän, vi va så tajta vi kunde snacka om allt vi visste hur de va att ha skilda föräldra och att de e jobbigt i skolan och ed syskonen och allting vi va som systra, vi hade nästan gått egenom allting tsm och vi var så bra vänner och sen flyttar jag och vi tappar kontakten, jag saknar henne så mycket vi va så bra vänner och jag saknar vår vänskap så mycket men jag vet inte vad jag ska göra helt ärligt, de känns förjäkligt att inte ha henne nära längre.. jag trivdes i skolan med dig och kännde att jag hade världens bästa vän och nu har jag ingen.. mer än min älskade tommie som har stöttat mig nu när vi inte ha någon så kontakt.


min älskade tommie utan han hade mitt liv varit rena helvetet, är så jäkla glad att jag har honom, mitt liv har han räddat han är min hjälte min prins! jag älskar han! 

ikväll e det fredag då ja, snart ska älskling spela match och så blir det kolla på den, sen blir det nog hem å mya och kola film kanske skräk ;) 

haha nu sitter han och spelar fifa och skriker på tvn haha han är för söt! 


pösss bitches! <3

Av Emilia Carlsson - 20 november 2013 11:38

Jag böir så ledsen och känner mig osynlig här ibland.. jag finns inte för er bara när det passar er.. känns som ni inte öns vill vara med mig eller veta av mig.. snälla säg vad jag gjort för fel som gör att ni gör såhär mot mig.. ni bestämmer saker tillsammans men jag får aldrig va med å göra saker med er.. ibland är jag glad att de bara är en termin kvar sen får jag nya vänner förhoppningsvis..

Av Emilia Carlsson - 15 november 2013 07:05

Idag är det då fredag och skola till tio i fyra... 

Kan ju tycka de är lite taskig att man måste gå så långa dagar just på fredagen... men efter skolan å allt jobbigt blir det en as nice kväll hemma hos älskling med lite fest å kompisar och hela paketet! Tur man har nått att längta till iallafall ;-) 

Pöss så höres vi :-**


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


DuuJaag
Föralltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards