duujaag

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

fuck life

Av Emilia Carlsson - 26 februari 2014 21:50

Livet är bara så jävla jobbigt ibland... jävla skit vad man ska må dåligt då... kan dd aldrig bli bra å som man vill eller? Nä tydligen inte.. vafan är de för nått? Man ska väl kunna få sitt liv bra men alltid är det nått som går fel... sataN säger jag bara...

Om jag inte hade haft min älskling skulle jag inte va ett skit. Ja de finns inte ord som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar honom! Han är det bästa som hänt mig någonsin! Utan honom hade mitt liv varit ett helvete och jag hade inte kännt någon mening med livet! Han är mitt allt, hela min värld, han har mitt hjärta i sina händer! Tack för du finns och är min bara min!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Carlsson - 12 augusti 2014 14:32


Det närmat sig mer och mer nu, snart är det över och allt börjar om igen... sommaren är snart slut och skolan börjar igen.. ny skola, nya människor, allt kommer vara nytt och det är skrämmande. Tur jag har min pojkvän som stöttar mig till tusen, utan...

Av Emilia Carlsson - 27 juni 2014 13:39


Denna veckan har varit lång men gott snabbt, måndags bakade jag allt till tisdag för jag fyllde 16år och vi hade kalas och familjen och mina svärföräldrar var här och vi hade super kul och fick en massa fina saker:-) onsdags var vi i växjö och shoppa...

Av Emilia Carlsson - 13 juni 2014 13:54


Idag tar min fina älskling studenten, tänka sig vad tiden går fort, nu är det snart dags och alla gör aig redå för en student firande kväll. Vi får hoppas bara att vädret vill som vi.. nu verkar de vara emot oss men vi får hoppas på att det blåser bo...

Av Emilia Carlsson - 12 juni 2014 22:04


Nu idag tog man tyvärr sommarlov... en av det sorligaste dagarna i mitt liv.. att lämna alla underbara kompisar och lärare man kännt i så många år nu känns så hämskt... saknade den kommer bli stor även om dem alltid kommer finnas i mitt hjärta. Alla ...

Av Emilia Carlsson - 9 juni 2014 21:03


Sista veckan i skolan å till hösten börjar man gymnasiet, känns konstigt att börja gymnasiet. Dessa sista dagarna kommer vara förjävliga! Lärare man haft sen 6an till 9an och nu är sista gången man får se dem och det är så sjukt sorligt... man har s...

Presentation


DuuJaag
Föralltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards