duujaag

Alla inlägg under februari 2014

Av Emilia Carlsson - 26 februari 2014 21:50

Livet är bara så jävla jobbigt ibland... jävla skit vad man ska må dåligt då... kan dd aldrig bli bra å som man vill eller? Nä tydligen inte.. vafan är de för nått? Man ska väl kunna få sitt liv bra men alltid är det nått som går fel... sataN säger jag bara...

Om jag inte hade haft min älskling skulle jag inte va ett skit. Ja de finns inte ord som kan beskriva hur jävla mycket jag älskar honom! Han är det bästa som hänt mig någonsin! Utan honom hade mitt liv varit ett helvete och jag hade inte kännt någon mening med livet! Han är mitt allt, hela min värld, han har mitt hjärta i sina händer! Tack för du finns och är min bara min!

Av Emilia Carlsson - 19 februari 2014 23:39

Ibland är det så svårt att visa ett leende å man bara vill gråta..när man ler är det alltid någon som ser men inte förstår.. När man gråter så är det alltid någon som förstår men ingen som ser... Varför kan det inte alltid vara någon som ser och förstår när man både ler och gråter? Frågar är många men svaren är få varför är det så? Varför kan inte frågorna va få och svaren för många? Livet är svårt men svårare när det inte finns nån som förstår eller ser och bara ler.. Gråta måste man även om man inte vill och då är det bättre att ha nån vid sin sida som man älskar än ingen å känna sig värdelös... Önska du va här ni å lyssnade och torkade mina tårar.. Att älska är svårt men du har fått mig inse att älska inte är så svårt när man hittat den rätta och jag vet att de är du min älskade Tommie!

Av Emilia Carlsson - 17 februari 2014 22:55

De suger att inte få somna brevid dig varje natt och inte vakna upp med dig varje morgon.. Jag längtar tills vi har vårt eget ställe å vi kan både somna vid varandras sida varje natt å vakna upp med en puss från dig! Jag längtar efter dig varje sekund vi inte ses och varje gång vi ses blir jag nykär så fort jag ser ditt vackra leende och underbara ögon!

Av Emilia Carlsson - 14 februari 2014 20:51

Happy Valentines day people!
Idag har varit toppen dag! Kom till skolan och på skåpet satt de ett hjärta där det stod "du är bra, ha en bra dag och ett bra lov" underbar känsla! Klarade sedan provet och beröm av musikläraren för jag blivit så grym på bas och sen underbara älskling som överraskar mig med middag och fint när vi kommit hem kommer bilder så ni få se hjärtat och musiken och älsklings överraskning!
Pöss utomjordningar

Av Emilia Carlsson - 10 februari 2014 10:08

Idag är en bra men ändå dålig dag..
Börjar med att inte få vakna upp brevid min älskling som idag det varit vi i ett och ett halvt år som känns så underbart att han varit min så länge och gud vad jag älskar honom men kommer inte få träffa han förren tisdag:( och han börjar inte förren vid ett så han lär inte vara vaken förren typ senast tolv eller nått där runt.

Människor idag önskar jag inte fans... idag är en sån dag jag önskar jag bodde på mars med alla utomjordingar! Hoppas dagen slutar bra iallafall... man får väl hoppas men känns inte så faktiskt... jaja SO nu då så puss utomjordingar på mars hoppas ni får en bra dag! :-*

Presentation


DuuJaag
Föralltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards